A megliu pressa per tortilla di bilanciu: 8-Inch Cast-Iron Tortilla Press

A piastra superiore hè bella è pesante, appiattisce una bola di massa di massa rapidamente è senza forza.U manicu hà una finitura liscia cù abbastanza texture per permette una presa solida.A piastra superiore hà duie tabulazioni quadrate da ogni latu per fà un lifting faciule una volta chì avete pressatu a vostra tortilla.E sta pressa hè compatta è faciule d'almacenà, cusì face una opzione megliu cà a Doña Rosa per quelli chì anu spaziu di almacenamentu limitatu.

71vTAwwhDJL._AC_SL1001_
Tuttavia, a ligera quantità di texture nantu à a finitura travaglia contru à sta stampa quandu si tratta di pulizia.A massa completamente secca pò esse sguassata cù un pannu o ancu una spazzola di pasticceria, ma ci sò assai angoli è crannies à longu u pianu superiore, chì a pasta di tortilla tende à appiccicà. pannu, è poi strofinate una piccula quantità di oliu di lino (o altru oliu neutru) nantu à tuttu per staghjunà (cum'è avaristi qualsiasi utensili di cucina in ghisa).

61aMCeQZY6L._AC_SL1001_
Se tenete cura di mantene u vostru spaziu di travagliu è e mani pulite mentre fate tortillas, questu hè un bonu cavallu di travagliu - è u so design utilitariu di ghisa certamente pare a parte.

61UJL9yChPL._AC_SL1001_


Tempu di Postu: Aug-16-2022