Teiera in ghisa Kendal Tetsubin

【Una teiera sana】:"Kendal Tetsubin", cum'è una teiera di ghisa eccellente, pò assorbe ioni di cloruri in l'acqua è liberà ioni di ferru.U bevimentu longu pò cumplementà l'ione di ferru in u corpu, chì hè un elementu hematopoietic.U bevimentu propiu ùn pò micca solu cumplementà i bisogni di u corpu, ma ancu vive una vita sana.

【UN SET DA TÈ PERFETTU】: Stu set da tè hè dotatu di quattru tazzine di tè da 2 once, un trivet per teiera è una teiera in ghisa.A capacità d'acqua piena di a teiera giapponese hè di 900 ml / 30 oz, è a capacità d'usu attuale hè di 750 ml / 25 oz.A teiera di ghisa pesante pò migliurà u gustu di tè è megliu mantene caldu.

【UN REGALO EXQUISIT È IDEALE】: U coperchio è u corpu di a pignatta sò stampati cù smaltu antirugginu à l'internu.U disignu classicu di sta teiera ci permette di pruduce effetti visuali sorprendenti.Pò esse usatu cum'è una bella cullizzioni per l'amatori di tè è un rigalu eccellente per i parenti è l'amichi.

【FACILE DA PULIRE È MANTENU】: L'infusore in acciaio inox aiuta à separà u tè da l'acqua è pò esse facilmente sguassatu è puliti.L'internu cumplettamente smaltatu aiuta à mantene u gustu originale è a purità di tè è impedisce a ruggine.

【ASSURANCE DI ALTA QUALITÀ】: Per ogni accidentu di danni, prumettimu di offre un novu rimpiazzamentu gratuitamente, o di furnisce un rimborsu cumpletu per voi in un mese.

Teiera in ghisa.Forrest di Hebei


Tempu di Postu: Sep-07-2022