Chì rende a nostra cucina è a vita più culurita è felice ?

Sempre più ghjovani facenu chì a cucina diventenu micca solu un travagliu di ogni ghjornu necessariu, ma ancu una cosa bella è felice.Cumu si facenu realità ?A risposta hè una stoviglia culurita è delicata.Oghje, vi presentà un set di padella cù u culore Memphis - u culore più luminoso in u mondu.

孟菲斯颜色

padella 1

  • CUCINA DI QUALITÀ PREMIUM - I Skillets presentanu una custruzzione in ghisa premium.Ogni pezzu hè rivestitu cù un revestimentu di smaltu di porcellana, chì crea un finitu brillanti è vibrante è una superficia naturali antiaderente è resistente à a ruggine.
  • DESIGN ERGONOMIQUEMENT - Questa padella in ghisa smaltata hè cuncepita cù un beccu per fà più faciule per versà i liquidi da a padella.Hà ancu un manicu longu per fà più còmode di mantene è mette in u fornu.Aduprate un manicu, un manicu, o un mantellu di fornu per alzà a padedda mentre cucini mentre u manicu si scalda.
  • PADELLA DI CUCINA ALTAMENTE VERSATILE - Cù a so eccellente ritenzione di u calore è a capacità di cucini l'alimenti in modu uniforme, i nostri padelle in ghisa sò perfetti per diverse tecniche di cucina cum'è padella, frittura, braising, arrosti, cotture, grigliate è più - sicuru in ogni modu. stufa è fornu finu à 500 ° F!
  • GRANDE VALORE PACK, SET OF 3 - Ogni Set cuntene trè (3) pezzi di padella in diverse dimensioni: 7-inch, 8.5-inch, è 10-inch.Venenu in culori rossi, blu è gialli brillanti, chì sò sicuru d'aghjunghje vita à a vostra cucina è a cullezzione di utensili di cucina.
  • SODDISFAZIONE GARANTITA - Avemu u scopu di aghjunghje gioia è simplicità à a vostra vita di ogni ghjornu offrendu accessori è utensili di cucina premium chì amerai!Se ùn site micca 100% cuntentu cù i vostri articuli Klee Utensils, rimborseremu a vostra compra senza dumande!

Avemu ancu Macaron, Morandi, Rococo è cusì serie di culori per a vostra scelta.Diteci u stilu chì ti piace, ti daremu più disinni.È fà a vostra idea diventerà realtà.


Tempu di post: Jul-26-2022