Four néerlandais en fonte pré-assaisonnée de 9 pintes avec couvercle et outil de levage de couvercles à l'extérieur

Descrizzione:

U paisaghju in u vostru viaghju in campeghju pò esse assassinu, ma manghjendu nunda, ma solu merda liofilizzata è hot dogs ogni notte hè diventatu abbastanza insidu, allora dàvi stu piattu di campeghju per veramente cucini un pastu decentu.Stu set di cucina vene cun un alzatore di coperchio di u fornu olandese per a vostra sicurità è comodità.Allora cuminciate un viaghju diliziosu cù a nostra pignatta.

Specificazione:

Diam. Pot: 12,6 "

Diam. Maniglia Loop: 14,4 "

Diamètre du couvercle : 12,6"

Altezza di u coperchio: 1,8 "

Altezza Pot: 4,4"

Materiale: ghisa
Marca: FORREST
Capacità: 9 Quarts
Culore: Neru

CUSTRUZIONE IN GHISA IN FINITURA STAGIATA, custruita in ghisa è trattata cù tecnulugia di finitura stagionata, stu fornu olandese di campamentu profondu hè abbastanza robustu per resiste à l'ambienti esterni estremi.
DOPPIA COME PASTRELLA O PELLA, coperchio cù gambe pò esse usatu cum'è padella / piastra, chì vi permette di gode di frittura ancu in campeghju.
COAT D'OLIO PIANTE SENZA CHIMICA, mantellu d'oliu vegetale senza chimica porta esperienze antiaderenti cù l'usu, salvaguardendu a vostra salute senza compromette a cunvenzione
DESIGN FACILE D'UTILIZZO, a copertina profonda di i piatti aumenta u flussu d'aria per una cucina uniforme;manicu di loop cunvene nantu à u coperchiu rende stu vasu faciule da trasportà;Tacca di termometru integrata per detectà a temperatura di l'alimentu
LIFTER DI COPERCHIO DI FORNO OLANDESE INCLUSO, vene cun un sollevatore di coperchi di fornu olandese per a vostra sicurità è comodità
Nota: I prudutti cù tappi elettrici sò pensati per l'usu in i Stati Uniti.I punti di vendita è a tensione sò diffirenti in u mondu è stu pruduttu pò esse bisognu di un adattatore o cunvertitore per l'usu in u vostru destinazione.Per piacè verificate a cumpatibilità prima di cumprà.

Cunsiglii di mantenimentu:

Pulite a pignatta immediatamente dopu l'usu, mentre hè sempre calda o calda.Ùn lasciate micca a padedda o lasciate in u lavamanu perchè pò arrugginisce.
Lavate a pignata a manu cù acqua calda è una spugna o spazzola dura.(Aduprate pinze o guanti se l'acqua hè più calda!) Evitate d'utilizà a lavastoviglie, u sapone o a lana d'acciaio, perchè questi ponu sguassate u condimentu di a padedda.
Per caccià l'alimentu appiccicatu, fregate a padedda cù una pasta di sal kosher grossu è acqua.Allora lavate o sguassate cù una spugna di carta.U residu di l'alimentu stubborn pò ancu esse alluntanatu da l'acqua fogera in a padedda.
Asciugà bè a pignatta o secca nantu à a stufa à u focu bassu.
Utilizendu una tela o una spugna di carta, applicà un ligeru mantellu di oliu vegetale o shortening funnu à l'internu di a pignatta.Certi pirsuni piace ancu oliu l'esternu di a padella.Buff per sguassà ogni eccessu.
Guardà a pignatta in un locu seccu.


Tempu di Postu: Mar-11-2022