Benefici di a Teiera di Ghisa

Pocu dopu aghju avutu a prima volta in cuntattu cù u tè, un amicu mi hà presentatu un bollitore di ferru giappunese neru, è sò statu subitu attrattu da u gustu pittorescu. Ma ùn cunnoscu micca i vantaghji di aduprà, è a pignatta di ferru hè troppu pesante. Cù a mo comprensione graduale di i set di tè è a cunniscenza di a cerimonia di tè, aghju amparatu pianu pianu chì i vantaghji di fà u tè in questu pote di ferru sò veramente grandi! Pote di ferru A cosa bona hè chì pò migliurà cumpletamente a qualità di l'acqua è migliurà u gustu dolce di u tè. Principalmente manifestatu in i punti seguenti:

I vantaghji di fà u tè in una qualità d'acqua chì cambia a pentola di ferru
1. Effettu di primavera muntagnolu: U stratu di arenaria sottu à a furesta muntagnola filtra l'acqua di surgente è cuntene tracce minerali, in particulare ioni di ferru è tracce di cloru. A qualità di l'acqua hè dolce è hè l'acqua più ideale per fà u tè. I vasetti di ferru ponu liberà ioni di ferru è ponu assorbe ioni di cloruri in acqua. L'acqua bollita in vasetti di ferru è e surgenti di muntagna anu u listessu effettu.

2. Effettu nantu à a temperatura di l'acqua: U pote di ferru pò aumentà u puntu di ebullizione. Quandu si face u tè, l'acqua hè megliu quandu hè fresca. À questu tempu, l'aromu di a zuppa di tè hè bonu; s'ella hè bollita parechje volte, u gasu scioltu (in particulare u diossidu di carbonu) in l'acqua hè sempre eliminatu, da chì l'acqua sia "vechja" è u gustu frescu di u tè sia assai riduttu. L'acqua chì ùn hè micca abbastanza calda hè chjamata "acqua tenera" è ùn hè micca adatta per fà u tè in un bollitore di ferru. Rispuntendu à e teiere ordinarie, i vasi di ferru anu una cunduzione di calore più uniforme. Quandu hè caldu, l'acqua in fondu è u calore è a temperatura circundante ponu esse migliorati per uttene una vera ebullizione. Quandu si preparanu tè fragranti cum'è "Tieguanyin" è "Old Pu'er Tea", a temperatura di l'acqua deve esse alta, è l'acqua "prodotta in ogni mumentu" farà chì a zuppa di tè sia di bona qualità è ùn riesci micca à ottene una efficacia di tè sufficiente è ultimu piacè;

Quandu feremu bollire acqua o femu tè in un bollitore di ferru, quandu l'acqua bolle, u ferru libererà assai ioni di ferru divalenti per integrà u ferru necessariu da u corpu. Di solitu a ghjente assorbe u ferru trivalente da l'alimentu, u corpu umanu pò assorbe solu da 4% à 5%, è u corpu umanu pò assorbe circa u 15% di u ionu ferru, allora hè assai impurtante! Postu chì sapemu chì bere tè hè bonu per a nostra salute, Perchè ùn pudemu micca fà megliu?

Infine, vogliu ramintà u mantenimentu è l'usu di i bollitori di ferru: i bollitori di ferru diventeranu più luminosi è più faciuli da pulì dopu un usu à longu andà. A superficia pò spessu esse asciugata cù un pannu asciuttu, cusì u lucente di ferru apparerà gradualmente. Hè cum'è un pote di sabbia viola è u tè Pu'er. Hà dinò vitalità; deve esse mantenutu seccu dopu l'usu. Evite di lavà a pignatta calda cù acqua fredda o di cascà da un locu altu, è deve esse nutatu chì a pignatta ùn deve esse asciutta senza acqua.


Tempu di posta: Jul-01-2020