Pane à piastra in fonte cù raschi

Circa questu articulu

  • 20" x 10,23" x 0,98" (50,8 cm x 26 cm x 2,5 cm) piastra in ghisa reversibile.Superficie di cucina 17 "x 8" (43 x 20,5 cm);2 raschi
  • Adupratu per frittura, coce, griglia, frittura o grill in u fornu, nantu à a stufa, nantu à a parrilla o sopra u focu.Pudete aduprà sta parrilla per coce ova è frittelle o grill steak è pollo.
  • Condimentatu cù 100% oliu vegetale, senza chimichi o rivestimenti sintetici.Si adatta più di dui bruciatori per i piani di stufa à gas interni.
  • Fonte reversibile cù un latu piattu piattu è un latu griglia nervatu.Facile à mantene: lavate a manu, asciugate, strofinate cù oliu di cucina.Bella scatula di rigalu cù istruzioni.
  • Libru di cucina in ghisa Bonus GRATUITU (e-book mandatu via e-mail).GARANZIA DI RIMBORSU DI 1 ANNU - I nostri Griddles in ghisa sò sustinuti da una garanzia di 1 annu senza fastidiu per assicurà a vostra satisfaczione tutale.Cliccate u buttone "Aggiungi à u Carrettu" per uttene u vostru Griddle in Cast Iron Now!
 1
Nota: I prudutti cù tappi elettrici sò pensati per l'usu in i Stati Uniti.I punti di vendita è a tensione sò diffirenti in u mondu è stu pruduttu pò esse bisognu di un adattatore o cunvertitore per l'usu in u vostru destinazione.Per piacè verificate a cumpatibilità prima di cumprà.

Tempu di Postu: Mar-08-2022