Cumu trattà cù utensili di cucina in ghisa arrugginitu usati

L'utensili di ghisa chì avete ereditatu o compru da un mercatu di thrift sò spessu una cunchiglia dura fatta di ruggine nera è terra, chì pare assai dispiacevule.Ma ùn vi preoccupate, pò esse facilmente sguassatu è a pignatta di ghisa pò esse restituita à u so novu aspettu.

1. Mette a coccia di ghisa in u fornu.Eseguite tuttu u prugramma una volta.Pò esse ancu brusgiatu nantu à un focu o carbone durante 1 / 2 ore finu à chì a cucina di ghisa diventa rossu scuru.A cunchiglia dura crack, cascà, è diventerà cendra.Aspettate chì a padedda si rinfriscà è pigliate i seguenti passi. Se a cunchiglia dura è a ruggine sò sguassate, sguassate cù una bola d'acciaio.

2. Lavate a coccia di ferru cù acqua calda è sapone.Asciugà cun un pannu pulitu.
Se cumprate un novu cooker di ghisa, hè stata chjappata cù oliu o un revestimentu simili per prevene a rusting.L'oliu deve esse eliminatu prima di l'utensili di cucina sò disposti.Stu passu hè essenziale.Immergete in acqua calda di sapone per 5 minuti, poi lavate u sapone è seccu.

3. Lasciate a coccia di ghisa secca bè.Pudete calà a padedda nantu à a stufa per uni pochi di minuti per assicurà chì hè secca.Per trattà cù l'utensili di ghisa, l'oliu deve esse penetratu cumplettamente in a superficia metallica, ma l'oliu è l'acqua sò incompatibili.

4. Coat l'internu è l'esternu di a cucina cù lardo, ogni tipu d'oliu di carne o oliu di granu.Prestate attenzione à a tappa di a pignatta.

5. Mettite a padedda è a tapa in u fornu è utilizate una temperatura alta (150 - 260 ℃, secondu a vostra preferenza).Calami per almenu una ora per furmà una capa esterna "trattata" nantu à a superficia di a padedda.Questa capa esterna pò prutege a pignatta da a ruggine è l'aderenza.Pone un pezzu di foglia d'aluminiu o un grande carta di teglia sottu o in u fondu di a teglia, è poi abbandunà l'oliu.Cool à a temperatura di l'ambienti in un fornu.


Tempu di pubblicazione: Jul-01-2020