Cume trattà cù stuviglii di cucina in ghisa arrugginita

I stuviglii di ghisa chì avete ereditatu o cumpratu da un mercatu di seconda mano anu spessu una cunchiglia dura fatta di ruggine nera è di terra, chì pare assai sgradevole. Ma ùn v'inchietate, pò esse facilmente cacciatu è a pignatta in ghisa pò esse ripristinata à a so nova apparizione.

1. Metti a stufa in ghisa in u fornu. Executà tuttu u prugramma una volta. Pò esse ancu brusgiatu nantu à un focu di campu o carbone per 1/2 ore finu à chì a coccia in ghisa diventa rossa scura. A cunchiglia dura si crepa, casca è diventa cenere. Aspettate chì a padella si rinfriscessi è fate i seguenti passi: Sì a cunchiglia dura è a ruggine sò rimossi, asciugate cù una sfera d'acciaio.

2. Lavate a coccia in ghisa cù acqua calda è sapone. Pulisci cù un pannu pulitu.
Se cumprate un novu fornellu di ghisa, hè statu rivestitu d'oliu o un revestimentu simile per prevene a ruggine. L'oliu deve esse eliminatu prima chì l'utensili di cucina sianu eliminati. Stu passu hè di primura. Mettite in acqua calda è sapone per 5 minuti, poi lavate u sapone è asciugate.

3. Lasciate asciugà bè a stufa in ghisa. Pudete scaldà a padedda nantu à a stufa per uni pochi di minuti per assicurassi chì sia secca. Per trattà cun stuviglii di ghisa, l'oliu deve esse cumpletamente penetratu in a superficia metallica, ma l'oliu è l'acqua sò incompatibili.

4. Copre l'internu è l'esternu di a cucina cù u lardu, ogni tipu d'oliu di carne o oliu di granu. Attenti à a cupertura di a pignatta.

5. Mettite a padella è u cupertu à capu in ghjò in u fornu è aduprate alta temperatura (150 - 260 ℃, secondu e vostre preferenze). Scaldate per almenu una ora per furmà un stratu esterno "trattatu" nantu à a superficia di a padedda. Stu stratu esternu pò prutege u pote da a ruggine è l'adesione. Pone un pezzu di foglia d'aluminiu o una grande carta di teglia sottu o in fondu à a teglia, è poi calà l'oliu. Cool à temperatura ambiente in un fornu.


Tempu di posta: Jul-01-2020