cumu mantene a vostra padella di ghisa

per i principianti, a maiò dumandarà;cumu mantene a mo padella?senza ruggine è bona cucina?

Eccu a guida assolutamente principianti per a cura di a ghisa - cumprese a pulizia è u almacenamentu, a risoluzione di i prublemi, è ciò chì pensemu chì duvete cucini prima.

Prima, pulita

Sè vo site solu sbucciate l'adesivo da quella nova padella, a prima cosa chì duvete fà hè lavà a padella.Stu lavatu serà ligeramente sfarente da u mantenimentu di ogni ghjornu perchè avemu da suggerisce acqua calda è saponata!

Forsi avete intesu chì ùn avete micca aduprà sapone nantu à u ghisa, ma ùn hè micca esattamente veru.Quandu si tratta di pani novi è usati - un pocu di sapone è acqua hè una bona cosa.Stu primu lavatu elimina residui di fabbrica o pezzi di ruggine.Assicuratevi di risciacquare è asciugate bè a padedda dopu stu primu lavatu.Puderete solu bisognu di lavà a vostra padedda cù sapone una o duie volte à l'annu, s'ellu pigliate bè cura.

Siconda, Secca

Asciugà prestu è bè cù un pannu senza pelucchi o una tovagliola di carta.Se notate un pocu residuu neru nantu à a vostra tovagliola, hè solu staghjone è hè perfettamente normale.

Terzu, oliu

Sfregate una strata assai ligera di oliu di cucina o Spray di Condimentu nantu à a superficia di i vostri utensili di cucina.Aduprate una spugna di carta per sguassate a superficia finu à chì ùn ci hè micca residu di oliu. Chjamemu stagione o re-stagione, a purp0se hè creata una superficia resistente à a ruggine è antiaderente.

cumu-stagione-padella-di-ghisa

 


Tempu di Postu: Feb-28-2022