E cose chì avete bisognu di sapè: Cucina cù una padella di ghisa

图片3

Cumu staghjunate i padelle in ghisa ?
Prima, dà a padedda un bon scrub cù acqua calda è saponata è secca bè
In seguitu, aduprate una spugna di carta, una spazzola di pasticceria, o i vostri ditte per applicà una fina capa di oliu vegetale, oliu di canola, o shortening vegetale fusu in tuttu l'internu di a padella.(Ùn aduprate micca u burro, chì pò brusgià à a temperatura più altu.) Allora, mette a padedda di ghisa à l'inversu nantu à u rack di u fornu mediu, è lasciate coce per una ora à 375 gradi Fahrenheit.
Sè vo site preoccupatu per l'oliu d'oliu, pudete mette una foglia di foglia d'aluminiu nantu à u fornu più bassu.
Dopu chì l'ora hè finita, spegne u fornu, lasciate a padedda dentru, è lasciate rinfriscà completamente.

Quantu spessu staghjunate i padelle in ghisa ?
Staghjone a vostra padella di ghisa prima di coccia cun ella per a prima volta hè un must, è avete bisognu di reseason it in occasione ancu.
Ripetendu u prucessu duie o trè volte à l'annu dopu à u staghjunamentu inaugurale, per mantene u revestimentu antiaderente è prutegge a superficia di a vostra padedda.
Pulizia di una padedda di ghisa
Dopu a coccia cù una padedda di ghisa, vi tuccherà à de-gunk cun un pocu cura.U vostru scopu basicu quandu si pulisce a ghisa hè di sbarazzarsi di tutti i pezzi di l'alimentu senza spoglià a padella di u so condimentu duramente guadagnatu.
Mettite l'oliu in una padella di ghisa durante a cucina ?
U ghisa hè a reputazione di esse naturali anti-aderente, ma pudete ancu avè bisognu di aghjunghje un pocu di grassu à a vostra padedda, secondu ciò chì cucini è quantu bè a vostra padedda hè staghjunata.
Una padella di ghisa chì hè fresca fora di a scatula ùn hà micca da fà cum'è Teflon.Hè per quessa, cum'è avemu citatu sopra, u staghjunamentu hè cusì impurtante.Cù un primu staghjunamentu propiu, è un mantenimentu propiu à u tempu, però, strati di grassu (è sapori) s'accumularanu gradualmente nantu à a superficia di a padedda, annunziendu a necessità di oliu extra.
Chì ùn pudete micca mette nantu à una padella di ghisa?
L'alimenti acidi, cum'è i pumati, sò generalmente un no-go per u ghisa, in particulare in u principiu.Puderete vulete pensà duie volte nantu à l'alimenti chì ponu lascià sapori persistenti aggressivi. I salsi acidi cum'è i salsi di tomate sguassate u ligame staghjunatu chì dà a vostra padella e so qualità anti-aderenti.A cucina d'alimenti assai acidi per un tempu in una padedda ghjovana pò ancu pruvucà quantità minuscule di ferru à liscià in u vostru alimentu, dendu un sapore metallicu stranu. U megliu staghjunatu a padedda, menu di sti dui preoccupazioni duveranu esse un prublema, ma voi. Vulerà sempre evità di cullà una salsa di tomate in ghisa, per esempiu.
L'alimenti cù un gustu o un odore super assertivu, cum'è u pesciu, ponu esse ancu problematiche. Ciò ùn significa micca chì ùn pudete micca coce cose cum'è pesci in ghisa.Puderia vale a pena investisce in una padella separata chì aduprate solu per i frutti di mare, Baron aghjusta.


Tempu di post: 30-mar-2022