perchè ghisa

U ferru ghisa pò esce cum'è intimidante - da u so prezzu à u so pesu è mantenimentu.Ma ci hè un mutivu per quessa chì questi prudutti sò amati in a cucina à traversu generazioni malgradu quelli svantaghji percepiti.U prucessu unicu à traversu u quale sò creati li lascia straordinariamente durable, versatili è utili à a maiò parte di i cuochi di casa.È cù parechji di noi chì cucininu in casa più spessu per via di u coronavirus, pudete vulete cunsiderà guardà unu.
U ghisa ùn solu mantene u calore.Ne dà ancu assai."Quandu cucini in questu, ùn site micca solu a superficia in cuntattu cù u metallu, ma cucini ancu una bona parte di l'alimentu sopra. Questu hè ideale per cose cum'è fà hash o pan toast. pollo è verdura.

A prutezzione è a mantenimentu di staghjunazione ùn hè micca cusì spaventosa cum'è a ghjente pensa.Prima di tuttu, un pocu di sapone di platu ligeru ùn l'eliminarà micca durante a pulizia.Siconda, hè improbabile di esse scratched o chjappatu da l'utensili di metallu, postu chì, cum'è avemu stabilitu, hè ligatu chimicamente à u ghisa.Inoltre, à u cuntrariu di ciò chì pudete avè dettu, una padedda bè staghjunata pò resistà à l'alimenti acidi cum'è a salsa di tomate, in una certa misura.Per prutege u condimentu è prevene i sapori metallici in i vostri alimenti.ricumandemu di limità u tempu di coccia per l'alimenti acidi à 30 minuti è poi caccià l'alimentu immediatamente.suggerisce ancu di stà luntanu da a cucina di platti à base di liquidi in ghisa finu à chì l'assaggio hè ben stabilitu.
71Vix8qlP+L._AC_SL1500_


Tempu di Postu: 29-Jan-2022