avete bisognu di un fornu olandese di camping

A primavera s'avvicina, hè più calda, site prontu per campeghju ?forse avete bisognu di un set di fornu da campeghju!

Cumu cucirà cù un fornu olandese mentre campa?

Seguiteci

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'usu di un fornu olandese di campeghju: truvà a taglia ghjusta, tecniche di cucina, grafici di temperatura, cumu pulisce bè, è assai di più.Sè site interessatu à a cucina in u fornu olandese, allora questu hè u locu per inizià!

I metudi di riscaldamentu di u fornu olandese
I forni Olandesi di Camping sò stati principarmenti cuncepiti per utilizà carbone caldi o braci di legnu, chì sò posti sottu à u pignate è nantu à a tapa.Questa forma di riscaldamentu in doppia direzzione hè l'unicu modu chì pudete coce o braise cù un fornu olandese.

I forni olandesi ponu ancu esse suspesi nantu à un focu cù un tripode, postu nantu à una grata di coccia di campfire sopra un focu, o pusatu direttamente nantu à i braci.

Sicondu a vostra stufa, hè ancu pussibule di utilizà un fornu Olandese nantu à una stufa di campu.I nostri gammi di u fornu olandese si mettenu trà e griglie chì coprenu a gamma di i nostri fornelli da campeghju.Questa hè una funzione utile quandu campeghju in i zoni cù pruibizioni di u focu di stagione.

Cooking-in-a-dutch-oven.jpg_proc

carbone o brace?
Sè vo aduprate u vostru fornu Olandese per coce o braise, vi vulete calore chì vene da a cima è di u fondu.È per fà questu, avete bisognu di usà carbone o braci di legnu.

Briquettes di carbone: A forma consistente di briquettes facilita a distribuzione uniforme di u calore.Pudete utilizà un graficu di temperatura (vede quì sottu) per stime approssimativamente u nùmeru di briquettes di carbone chì avete bisognu in cima è in fondu per ottene una certa temperatura.

Lump Hardwood Charcoal: Meno processatu cà i briquettes, u lump charcoal hè in forma irregulare, facendu più sfida per determinà formulamente a distribuzione uguale di u calore.Mentre chì lump charcoal lights più veloce, truvamu chì ùn hà micca u putere di permanenza di briquettes.Allora pudete bisognu di carbone di lump supplementu per rimpiazzà a mità di strada per mantene a temperatura.

Braci di Legnu: Pudete ancu aduprà i braci da u vostru focu per riscalda u vostru fornu Olandese.Tuttavia, a qualità di e braci serà determinata da u tipu di legnu chì brusgiate.I legni teneri, cum'è u pinu tipicamenti venduti in i campeghji, produci braci debbuli chì mori rapidamente.Legni duru cum'è quercia, amandula, arce è agrumi produci braci chì duranu assai più.

Dutch-oven-with-coals.jpg_proc

Gestisce u calore
Cum'è a griglia in casa, assai di a cucina in u fornu olandese si centra in a gestione di u calore.Quantu sò caldi i vostri carboni ?Induve va u calore ?E quantu durà stu calore ?

Rifugiu di u Ventu
Unu di i più grandi sfide quandu fate ogni tipu di cucina fora hè u ventu.I cundizioni di u ventu arrubbaranu u calore da i vostri carboni è li facenu brusgià più rapidamente.Dunque, hè cunsigliu di pruvà à buffer u ventu quantu pussibule.

Rifugiu di u ventu di roccia: Un picculu rifugiu di roccia semi-circle hè prestu à custruisce è pò esse assai efficace contr'à u ventu.

Anellu di focu: Se cucini in un campeghju stabilitu, hè più faciule (è più sicuru) aduprà u vostru fornu Olandese in l'anellu di focu furnitu.Chì duppià ancu cum'è un refuggiu di ventu.


Tempu di Postu: Feb-25-2022