Avete bisognu di un fornu olandese

a bestia pesante di ghisa ùn era micca solu per stufatu di vacca è altri prughjetti di u weekend - era per u marti!

Tutti (ora) sapemu chì a chjave per una pasta lucida, megliu cà u ristorante hè di aghjunghje l'acqua di pasta amida-salata à a vostra salsa è poi di coccia i vostri noodles ghjustu in quì, per ch'elli assorbanu tutta quella ambrosia dolce è dolce.Aghju pruvatu questu in una vechja padella d'acciaio inossidabile regulare, è a pasta andava sempre in ogni locu, chì hè induve vene u fornu Olandese - hè l'unicu vasu in a mo cucina chì si mette facilmente una libbra di pasta, più qualunque cosa. L'aghju urdinatu cun.Sbucciate un mazzulu d'agliu in abbundanza d'oliu d'aliva, mettite un pocu di pasta cotta in ci cù l'acqua di pasta è una bona manciata di burro, mescolate tuttu cù entusiasmu, è sarete venduti nantu à tuttu stu fornu olandese dopu un muzzicu.

kimchi-braised-chicken-with-bacon

Puderete aduprà per fà zuppa.
Hè tamantu, face assai zuppa.Quale hè mai fattu una piccula quantità di zuppa ?!A zuppa hè di fà accidintali abbastanza per alimentà una squadra di football, ricurdendu chì ùn site micca in una squadra di football è ùn cunnosci micca nimu chì hè, è poi congelate per più tardi.Buuuuuu!

Puderete aduprà per coce u pane.
Un ghjornu, in ogni modu.Hè nantu à a vostra lista.È u fornu Olandese serà preriscaldatu in un fornu caldu pazza è u coperchiu intrappulerà u vapore è a distribuzione uniforme di u calore chjappà u vostru pane da tutti i lati, chì vi permette di pruduce un pane puffy, crackly-crosted di pane senza impastatu.

Forse a parte più bona?Cucinerete e cose in questu è dopu serve quelli cose in questu, direttamente da u fornu à a tavola, perchè hè bellu.

Benvenuti à cuntattateci per avè una citazione per u fornu olandese!


Tempu di Postu: Feb-25-2022